پارکت چوبی

پارکت چوبی
پیوندهای روزانه

هدف استفاده از پارکت چوبی

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ
چوب با محیط اطرافش زندگی می کند ! 
هدف ما از توسعه پارکت های کف این است که نیروی رطوبت دوستی را به حداقل کاهش بدهیم . ما نمی توانیم این اثر را حذف کنیم ولی می توانیم آن را به حداقل برسانیم چطور می توانیم ؟ 
مهندسی دقیق در ساختمان سه لایه ای پارکت های تخته ای از لایه زیرین، لایه میانی در وسط و لایه سطحی با بهترین کیفیت چوب ساخته شده که باعث می شود اثرات طبیعی را خنثی کند . تخته ها با دقت بالایی انتخاب شده که باعث می شود بطور قابل توجهی ورم کردن و انقباض کاهش پیدا کند .

رطوبت نسبی بالا 

چوب جامد در مجاورت رطوبت بالا انبساط پیدا می کند چوب به حالت محدب منبسط می شود و فشار روی اتصالات قابل توجه است حتی وقتی چوب جامد خشک شود، ان ها هرگز به حالت اصلی برنمی گردد. 

رطوبت نسبی پایین 

چوب جامد در مجاورت رطوبت کم هوا یا رطوبت کم کف منقبض می شود. تخته چوبی که تثبیت نشده ، منقبض می شود و حالت مقعر می گیرد اگر چوب خشک شده را دوباره مرطوب کنیم اتصالات نمی توانند به حالت اصلی شان برگردد، انعطاف منفی به طور مداوم باعث وخامت آن می شود .

پارکت
  • پارس آرای کوهستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی